.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله کیهان به روزنامه محسن رضایی

با مرور صفحات سیاسی امروز روزنامه‌ها می‌توان به سه مطلب از تهران امروز، خبر و کیهان اشاره کرد.

حمله کیهان به یک روزنامه اصولگرا
کیهان در ستون اخبار ویژه خود با انتقاد از روزنامه تازه تاسیس "ملت ما" به خاطر استفاده از شماری از روزنامه نگاران که آن‌ها را "زنجیره‌ای" خواند نوشت در این روزنامه كه با صاحب امتیازی عبدالحسین روح الامینی و مدیرمسئولی امیرحسین مردی منتشر می‌شود برخی همكاران نشریات و سایت های زنجیره‌ای كه در جریان فتنه سال گذشته، از فتنه گران در قالب مقاله و امضا حمایت كردند (از جمله «علیرضا-خ، سجاد-س، فروزان-الف، محمد-ب، مهناز-ش، نعمت-الف و...) همكاری دارند.

بنا به نوشته کیهان، این روزنامه(ملت ما) اگرچه مدعی «موج» سوم است اما گارد اصلی خود را تخطئه دولت قرار داده و این در حالی است كه كوچكترین مرزبندی با افراطیون مدعی اصلاح طلبی كه پای فتنه و آشوب سال گذشته بودند، از خود بروز نداده است و با این حساب معلوم نیست این چه جریان سوئی است كه از افراطیون برای تخطئه یكجانبه دولت اصولگرا بهره می گیرد و هیچ موضعی علیه همان افراطیون ندارد.

کیهان با استناد به برخی گزارش ها از انتخاباتی بودن این روزنامه خبر داد و نوشت: «در كنار این روزنامه ظاهرا اصولگرا، روزنامه های دیگری نیز با همین پوشش فعالیت می كنند كه از شماری از عناصر زنجیره ای دعوت به همكاری كرده اند و در این میان معلوم نیست مدیران این روزنامه های شبه اصولگرا، عناصر زنجیره ای را مدیریت می كنند یا خود توسط آنها مدیریت می شوند»

لازم به ذکر است که روزنامه ملت ما به صاحب امتیازی عبدالحسین رو ح‌الامینی در خط فکری محسن رضایی حرکت می‌کند.

ضدو نقیض‌های انتقال پایتخت
روزنامه تهران امروز در گزارشی با عنوان "گرداب تناقض‌، رویه‌های متضاد" به اظهارات ضدو نقیض درباره طرح انتقال پایتخت پرداخت.

این روزنامه نوشت: «اظهارات معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در نشست رهپویان انقلاب اسلامی كه روز شنبه برگزار شد، بر ابهامات طرح انتقال پایتخت از تهران كه از آبان‌ماه سال گذشته بحث آن اغاز شده است، افزود.»

به گزارش تهران امروز؛ لطف الله فروزنده در این نشست گفته بود كه بحث انتقال پایتخت از تهران بحث جدی است و رئیس‌جمهور یك‌شنبه‌ها این موضوع را دنبال می‌كند. در هیچ كجا، تمام مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را در یك‌جا متمركز نمی‌كنند. در فتنه اخیر نیز در استان‌ها خبری نبود. نهایت اینكه در تهران دو میلیون نفر به آقای موسوی رای داده بودند كه در مقابل 40 میلیون هیچ است، اما هشت ماه كشور گرفتار بود.

این روزنامه اصولگرا اضافه کرد این اظهارات در حالی بیان می‌شود كه او در گفت‌وگویی كه هفته قبل از برگزاری این نشست با تهران‌امروز داشت، بحث انتقال پایتخت از تهران را بحثی عنوان كرد كه دولت به دنبال آن نیست و پیگیری‌ به سبب اجرای آن ندارد.

تهران امروز به متناقض بودن این سخنان تاکید کرد و نوشت: «این اظهارات كه در تناقض با یكدیگر قرار دارد در شرایطی از سوی معاون رئیس‌جمهور مطرح می‌شود كه دولت 7سیاست را برای خالی‌كردن تهران در دستور كار دارد اما در عین حال تاكید می‌كند این سیاستها ارتباطی با تغییر پایتخت ندارد. بدین اعتبار می‌توان این ابهام را نیز مطرح كرد كه اگر قرار است پایتخت، شهری غیر از تهران باشد و هر هفته نیز دولت پیگیر آن است، پس خلوت سازی تهران با تدوین 7 برنامه چه معنایی دارد، چرا كه با انتقال پایتخت، كلانشهر تهران خود به خود خلوت خواهد شد. همان‌گونه به عقیده كارشناسان اگر بنا بر این است كه تهران پایتخت بماند، تلاش‌های 7 گانه موجود برای خلوت‌سازی تهران ره‌به‌جایی نخواهد برد.»

خروج برخی خانوده های شهدا از گردونه پاسداری از خون شهدا!
نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران در گفت و گو با روزنامه خبر از مواضع برخی خانواده‌های شهدا ابراز و نارضایتی کرد و گفت: «آنچه باعث نگرانی خانواده شهدایی که در خط ولایت هستند شده این است که برخی خانواده‌های شهدا از گردونه پاسداری از خون شهدا خارج شوند.»

حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در اظهار کرد که ملاک و ارزش هر فرد، حزب، گروه، سازمان و شخصیتی بستگی به میزان پیوستگی او به نماد محور حق است. در عصر نبوت انبیاء محور حق بودند و در عصر ائمه، ائمه(ع) و در عصر غیبت، فقیه جامع الشرایط حضرت امام(ره) و در عصر امروز مقام معظم رهبری محور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود همسر شهید، شخصیت و هر فردی ارزش او به این بستگی دارد که چه میزان پیوستگی خود به این محور را حفظ کرده است. ممکن است یک شخصیت در یک زمان ارزش داشته باشد؛ خانمی در زمانی همسر شهید بود ولی در عصر دیگری دچار تحول فکری شد و در وادی ای قرار گرفت که در جهت مقابل رهبری حرکت می کند. اینجا دیگر آن ارزش گذشته را ندارد.

سعیدی با بیان تلاش های سپاه پاسداران برای جذب حداکثری این خانواده ها خاطرنشان کرد الان چند سال است که این گفت و شنودها ان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.